Werken bij Probis > Freelance interimmanager ouderenzorg

Freelance interimmanager ouderenzorg

Bij Probis geloven we in professionele en persoonlijke groei. Met een pragmatische en open blik – en daarnaast heel veel goesting – denken, doen en groeien we al meer dan 30 jaar mee met publieke, zorg- en welzijnsorganisaties. Wij geloven in de kracht van organisaties die bouwen aan een sterke en warme samenleving. Met een empathische en praktijkgerichte aanpak bieden we advies, interim-management, training en selectiediensten. Zo helpen we organisaties bij hun missie en medewerkers bij het aanscherpen van hun competenties en het ontdekken van hun talenten.

 

Informatie

Jouw rol

Voor ons team Interim Management zoeken we een freelance interimmanager ouderenzorg. Ben jij een inspirerend voorbeeld en coach waarbij je, door in te spelen op de noden van senioren en familie, een aangename leefomgeving met kwaliteitsvolle zorg- en dienstverlening realiseert? Wil jij met jouw expertise een positieve impact maken en organisaties mee vooruithelpen? Dan leren we je graag kennen!

Als freelance interimmanager neem je tijdelijk de leiding over een (afdeling binnen) woonzorgcentrum.

Je taken kunnen onder meer bestaan uit:

  • Aansturen en coachen van medewerkers binnen een woonzorgcentrum
  • Zorgen voor een optimale coördinatie en samenwerking tussen diensten
  • Zorgen voor een kwalitatieve en warme dienst- en hulpverlening voor bewoners, familie en bezoekers
  • Het kwaliteitsbeleid binnen de zorgverlening optimaliseren
  • Deel uitmaken van een managementteam
  • Coördineren van projecten en samenwerkingen met externe partners
  • Garant staan voor een evenwichtig financieel beleid

Wat breng jij mee?

  • Minimaal 4 jaar leidinggevende ervaring binnen een sociale dienst of welzijnsdienst
  • Affiniteit of ervaring in de zorg- en welzijnssector, met name binnen de ouderenzorg
  • Een bachelor- of masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Beschikbaar als freelancer
  • Rijbewijs B en vlotte beheersing van MS Office

Wat typeert jou?

  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om mensen te overtuigen en te verbinden
  • Coachend leiderschap: je kan medewerkers motiveren en ondersteunen in hun groei
  • Zelfstandigheid en proactiviteit: je neemt initiatief en denkt oplossingsgericht
  • Flexibiliteit: je past je snel aan in een nieuwe werkomgeving
  • Resultaatgericht en klantgericht werken
  • Je hebt een hart voor ouderen

Wat bieden wij jou?

  • Boeiende opdrachten binnen de publieke sector en binnen jouw expertisegebied
  • Ondersteuning en kennisdeling vanuit ons team
  • Een marktconforme dagprijs
  • Een aangename samenwerking binnen een dynamisch team

Klaar om mee te bouwen aan sterke organisaties? We horen graag van je!

Heb je nog vragen over de functie? Stel ze gerust aan onze collega Veerle door te bellen naar +32 471 71 07 15 of mail naar veerlewarreyn@probis.be – we maken graag tijd voor je!

Alles duidelijk en meteen enthousiast?

Bezorg je motivatiebrief en CV via thomasderous@probis.be.