Werken bij Probis > Freelance interimmanager openbaar domein en technische dienst – publieke sector

Freelance interimmanager openbaar domein en technische dienst – publieke sector

Bij Probis geloven we in professionele en persoonlijke groei. Met een pragmatische en open blik – en daarnaast heel veel goesting – denken, doen en groeien we al meer dan 30 jaar mee met publieke, zorg- en welzijnsorganisaties. Wij geloven in de kracht van organisaties die bouwen aan een sterke en warme samenleving. Met een empathische en praktijkgerichte aanpak bieden we advies, interim-management, training en selectiediensten. Zo helpen we organisaties bij hun missie en medewerkers bij het aanscherpen van hun competenties en het ontdekken van hun talenten.

 

Informatie

Jouw rol

Voor ons team Interim Management zoeken we een freelance interimmanager openbaar domein & technische Dienst voor tijdelijke opdrachten binnen lokale besturen en non-profitinstellingen. Wil jij met jouw expertise een positieve impact maken en organisaties vooruithelpen? Dan leren we je graag kennen!

Als freelance interimmanager neem je tijdelijk de leiding over een dienst/afdeling openbaar domein of technische dienst binnen een lokaal bestuur of publieke organisatie. Je zorgt voor de aansturing van medewerkers en garandeert een efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de dienstverlening en geplande projecten.

Je taken kunnen onder meer bestaan uit:

  • Coördineren en begeleiden van projecten binnen een van de volgende domeinen:
    • Technische uitvoeringsdiensten (openbare werken, netheid, groenbeheer, begraafplaatsen…)
    • Mobiliteit
    • Infrastructuur
  • Aansturen en coachen van medewerkers binnen een ruimtelijke of technische dienst
  • Afstemmen met interne en externe stakeholders en zorgdragen voor een vlotte samenwerking
  • Adviseren van het beleid en rapporteren over de voortgang van projecten
  • Begeleiden van organisaties in crisis of verandering en implementeren van verbetertrajecten

Wat breng jij mee?

  • Minimaal 4 jaar leidinggevende ervaring binnen een technische dienst, patrimoniumbeheer of openbaar domein
  • Ervaring met openbare besturen en regelgeving rond infrastructuur en openbare ruimte
  • Een bachelor- of masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Beschikbaar als freelancer
  • Rijbewijs B en vlotte beheersing van MS Office

Wat typeert jou?

  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om mensen te overtuigen en te verbinden
  • Coachend leiderschap: je kan medewerkers motiveren en ondersteunen in hun groei
  • Zelfstandigheid en proactiviteit: je neemt initiatief en denkt oplossingsgericht
  • Flexibiliteit: je past je snel aan in een nieuwe werkomgeving
  • Resultaatgericht en klantgericht werken

Wat bieden wij jou?

  • Boeiende opdrachten binnen de publieke sector en binnen jouw expertisegebied
  • Ondersteuning en kennisdeling vanuit ons team
  • Een marktconforme dagprijs
  • Opdrachten binnen een straal van 45 minuten van jouw woonplaats

Klaar om mee te bouwen aan sterke organisaties? We horen graag van je!

Heb je nog vragen over de functie? Stel ze gerust aan onze collega Thomas door te bellen naar +32 472 54 70 95 of mail naar thomasderous@probis.be – we maken graag tijd voor je!

Alles duidelijk en meteen enthousiast?

Bezorg je motivatiebrief en CV via thomasderous@probis.be.