Wat bieden wij jou?
- Boeiende opdrachten binnen de publieke sector en binnen jouw expertisegebied
- Ondersteuning en kennisdeling vanuit ons team
- Een marktconforme dagprijs
- Opdrachten binnen een straal van 45 minuten van jouw woonplaats
Werken bij Probis > Freelance interimmanager facility en patrimonium – publieke sector
Bij Probis geloven we in professionele en persoonlijke groei. Met een pragmatische en open blik – en daarnaast heel veel goesting – denken, doen en groeien we al meer dan 30 jaar mee met publieke, zorg- en welzijnsorganisaties. Wij geloven in de kracht van organisaties die bouwen aan een sterke en warme samenleving. Met een empathische en praktijkgerichte aanpak bieden we advies, interim-management, training en selectiediensten. Zo helpen we organisaties bij hun missie en medewerkers bij het aanscherpen van hun competenties en het ontdekken van hun talenten.
Voor ons team Interim Management zoeken we een freelance interimmanager Facility & Patrimonium voor lokale besturen en publieke organisaties. Heb jij ervaring in facility management, patrimoniumbeheer of infrastructuur en wil je met jouw expertise een positieve impact maken? Dan leren we je graag kennen!
Als freelance interimmanager neem je tijdelijk de leiding over een facility- of patrimoniumafdeling binnen een publieke organisatie. Je coördineert het dagelijks beheer van gebouwen, infrastructuur en technische installaties en zorgt voor een efficiënte, duurzame en kosteneffectieve werking van de diensten.
Je taken kunnen onder meer bestaan uit:
Heb je nog vragen over de functie? Stel ze gerust aan onze collega Thomas door te bellen naar +32 472 54 70 95 of mail naar thomasderous@probis.be – we maken graag tijd voor je!
Alles duidelijk en meteen enthousiast?
Bezorg je motivatiebrief en CV via thomasderous@probis.be.