Wat bieden wij jou?
- Boeiende opdrachten binnen jouw expertisegebied
- Ondersteuning en kennisdeling vanuit ons team
- Een marktconforme dagprijs
- De kans om deel uit te maken van een enthousiast en dynamisch team
Werken bij Probis > Freelance HR interimmanager publieke sector
Bij Probis geloven we in professionele en persoonlijke groei. Met een pragmatische en open blik – en daarnaast heel veel goesting – denken, doen en groeien we al meer dan 30 jaar mee met publieke, zorg- en welzijnsorganisaties. Wij geloven in de kracht van organisaties die bouwen aan een sterke en warme samenleving. Met een empathische en praktijkgerichte aanpak bieden we advies, interim-management, training en selectiediensten. Zo helpen we organisaties bij hun missie en medewerkers bij het aanscherpen van hun competenties en het ontdekken van hun talenten.
Voor ons team Interim Management zoeken we een interim HR-manager voor tijdelijke opdrachten binnen lokale besturen en non-profitinstellingen. Wil jij met jouw expertise een positieve impact maken en organisaties vooruithelpen? Dan leren we je graag kennen!
Als interim HR-manager neem je tijdelijk de leiding over de afdeling Personeel en Organisatie bij onze klant. Je bent de sparringpartner van de Algemeen Directeur en het managementteam en brengt dossiers voor op het College van Burgemeester en Schepenen (CBS). Je bouwt actief mee aan een modern en duurzaam HR-beleid, met aandacht voor zowel strategische als operationele aspecten en zowel “harde” als “zachte” HR-thema’s.
Daarnaast stuur en coach je het HR-team en draag je bij aan de kwalitatieve uitwerking van het HR-beleid. Je taken kunnen onder meer bestaan uit:
Heb je nog vragen over de functie? Stel ze gerust aan onze collega Thomas door te bellen naar +32 472 54 70 95 of mail naar thomasderous@probis.be – we maken graag tijd voor je!
Alles duidelijk en meteen enthousiast?
Bezorg je motivatiebrief en CV via thomasderous@probis.be.