Werken bij Probis > Interimmanager Publieke sector – Mens & welzijn 

Interimmanager publieke sector - Mens & welzijn

Bij Probis zijn we pioniers in het bieden van advies, interim-management, training en selectiediensten voor de overheids-, zorg- en welzijnssector. We zijn toegewijd aan het ondersteunen van organisaties bij hun groei en ontwikkeling, evenals het helpen van medewerkers bij het aanscherpen van hun competenties en het ontdekken van hun talenten.

Voor ons team Publieke sector zijn we op zoek naar een interimmanager voor de regio Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg, die organisaties binnen de publieke en non-profitsector mee kan ondersteunen en er tijdelijk een leidinggevende functie wil vervullen binnen afdelingen Mens & Welzijn.

Wij beschikken over 3 kantoren nl. te Aalter, Geel en Sint-Agatha-Berchem. Jouw standplaats kan 1 van deze 3 locaties. Uiteraard ben je, als interimmanager, vaak bij de klant aanwezig.


Informatie

Functie

Je neemt als interimmanager tijdelijk een specifieke rol op binnen een organisatie op managementniveau in het bijzonder op vlak van sociale zaken en welzijn. In de rol als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van de medewerkers binnen de afdeling/dienst. 

Je staat in voor een kwalitatieve en efficiënte uitvoering van de dienstverlening en geplande projecten. Ook op beleidsmatig vlak werk je mee aan het uitwerken van een kwalitatieve strategie. Tot slot zorg je voor een duidelijke communicatie binnen en buiten de dienst. 

Wat verwachten we van jou?

  • je hebt minimum 4 jaar ervaring in een leidinggevende rol; 
  • je beschikt over een bachelor- of masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring; 
  • je hebt affiniteit of ervaring binnen de context van lokale besturen of maatschappelijke dienstverlening; 
  • Je hebt kennis van materies rond welzijn of vrije tijd (sociale dienst- en hulpverlening, gezinsbeleid, kinderopvang, onderwijs, sport/jeugd/bib, …);
  • je beschikt over een rijbewijs B en kan vlot overweg met MS Office; 
  • je bent communicatief sterk, empathisch en discreet; 
  • je bent resultaat-, klant- en oplossingsgericht, en hebt een proactieve en flexibele instelling; 
  • je werkt gestructureerd en accuraat en hebt een goed analytisch vermogen; 
  • je werkt graag zelfstandig, maar bent ook een collegiale teamspeler; 
  • je bent in staat om coachend leiding te geven. 

Wat krijg je ervoor terug?

  • een voltijds contract van onbepaalde duur 
  • een flexibel uurrooster met mogelijkheid tot thuiswerken 
  • een aantrekkelijk salaris met diverse extralegale voordelen (laptop, gsm-abonnement, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, bedrijfswagen incl. tankkaart) 
  • een aangename sfeer binnen een enthousiast en dynamisch team 
  • een persoonlijk groeitraject in functie van je mogelijkheden en ambities 

Heb je vragen over deze vacature?​

Bel Dieter Lauwers op het nummer 0488 29 70 98 of mail naar dieterlauwers@probis.be.

Meteen solliciteren?

Ben je enthousiast om deel uit te maken van ons team en wil je groeien binnen Probis? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar jonidesmeth@probis.be. Wij kijken uit naar je sollicitatie! 

Privacyverklaring

Lees hier onze privacyverklaring.