HR in de Zorg congres 6 juni 2019

Are you ready for EXP*?

U heeft ongetwijfeld in uw organisatie de klant al centraal gesteld. Een klantenreis (customer journey) uittekenen, patiënt- of bewonersgericht werken, gebruikersraden, klantentevredenheid meten, patiëntenparticipatie, … zijn geen onbekende begrippen meer in de zorg- en welzijnssector.

*Employee experience

De focus op customer experience kunt u ook toepassen op uw medewerkers. Ook zij maken een reis door uw organisatie. Kort of lang zijn, goed of minder goed. Door op verschillende punten in te spelen, creëert u een echte employee experience.

Waarom een employee experience uitbouwen?
Hier aandacht aan besteden, levert talrijke voordelen op: 

  • Een stevige basis voor employer branding (u weet wel: the war for talent).
  • Uw medewerkerstevredenheid stijgt en gelukkige medewerkers betekenen ook gelukkige klanten.
  • Absenteïsme vermindert: tevreden en gewaardeerde medewerkers worden minder snel ziek.
  • Als organisatie heeft u zicht op de opleidings- en ontwikkelbehoeften van uw medewerkers, zodat u een persoonsgericht en efficiënt vormingsbeleid kunt uitbouwen.
  • Het analyseren van de employee experience legt pijnpunten in uw organisatie bloot, iditificeert inefficiënte processen, …

De kunst is, om er samen met uw medewerkers aan te werken. Luister naar wat zij belangrijk vinden, en ondervonden hebben tijdens hun reis door uw organisatie. Zo wordt het voor iedereen een echte ontdekkingsreis!

Employee Experience is het hoofdthema van de 10e editie van HR in de Zorg.

Het congres vindt plaats op 6 juni 2019 in de Montil in Affligem.

Deze jubileumeditie belooft wederom een boeiende en leerrijke dag met interessante ontmoetingen in een gezellige sfeer te worden. U komt toch ook?

Meer info en inschrijven via vzw Vorm